Overslaan naar content

IT support medewerker

  • Op locatie
    • Zeist, Utrecht, Nederland
  • Consultancy

Voor ons Custumer Success team zijn wij op zoek naar twee IT Support medewerkers!

Functieomschrijving

Bij Intus helpen we onze klanten met slimme planningsoplossingen, wat direct bijdraagt aan een van de grootste maatschappelijke uitdagingen van deze tijd: het oplossen van personeelstekorten.

Onze producten brengen flexibiliteit en efficiëntie in het planningsproces. Hierdoor zorgen we voor optimaal inzetbare medewerkers, meer werkgeluk, en een gezonde werk-privé balans voor iedereen. Een win-win voor zowel de organisaties als hun medewerkers!

Voor ons Custumer Success team zijn wij op zoek naar twee IT Support medewerkers!

Het team is verantwoordelijk voor het succesvol gebruik van onze InPlanning software door onze klanten op het SaaS-platform en de communicatie met betrekking tot deze service richting de klant.

Wat ga jij doen?

Je ontzorgt onze klanten op het gebied van incidenten, upgrades en de beschikbaarheid van InPlanning. Je werkt nauw samen met collega’s uit je eigen team, maar ook uit andere teams, om de klanten zo goed mogelijk te ondersteunen. Naast de werkzaamheden die je voor klanten uitvoert, heb je ook een belangrijke taak in het functioneel beheer van interne systemen. Denk hierbij aan het onderhouden en verder verbeteren van het ticketsysteem en het klantportaal, waar je dan zelf ook mee werkt!


Dit is een belangrijke job, omdat:

  • Je telefonisch het eerste aanspreekpunt bent voor onze klanten;
  • Je verantwoordelijk bent voor het monitoren en opvolgen van incidenten. Wij werken met Jira voor tickets en Hubspot voor de informatie over de klanten;
  • Je ervoor zorgt dat nieuwe tickets op de juiste prioriteit worden geplaatst en naar de verantwoordelijke collega worden doorgestuurd;
  • Onze klanten meestal 24x7 werken en niet lang zonder een goed functionerend planningsysteem kunnen. Samen met je collega’s van het Customer Success team zorg je dat verstoringen snel worden opgelost als die zich zouden voordoen;
  • Je upgrades van InPlanning coördineert en uitvoert op de omgeving van de klant;
  • Je kansen en risico’s spot in de tickets die je opvolgt. Kunnen wij iets verbeteren in de software waardoor er minder tickets binnen komen? Dan kaart jij dit aan;
  • Je met het uitvoeren van het beheer van de interne systemen zowel de klant als de collega's ondersteunt;
  • Je de inventaris van technische apparatuur bij Intus beheert, zoals laptops, mobiele telefoons en schermen.

Wie ben jij?

  • Een afgeronde MBO- of HBO-opleiding in een relevante richting;
  • Technisch inzicht: je hebt affiniteit met techniek, of dat nu door opleiding of werkervaring is;
  • Je vindt het leuk om op kantoor te werken en mensen te helpen;
  • Je bent een probleemoplosser met een analytische instelling;
  • Je bent positief ingesteld en werkt resultaatgericht 🎯
  • Je kan goed prioriteiten stellen en soepel schakelen tussen taken.


Wat krijg je van ons?

  • Salaris en extra’s: Naast een goed salaris krijg je een pensioen en een jaarlijkse winstuitkering.
  • Reiskosten per km onbelast of een NS businesscard!
  • Thuiswerkbudget: 750,- EUR om je thuiswerkplek optimaal in te richten.
  • Opleidingsmogelijkheden: Wij investeren in jouw ontwikkeling met opleidingen en trainingen.
  • Gratis lunch en fruit: we eten allemaal gezamenlijk als je op kantoor bent
  • Een leuk en gezellig kantoor gelegen naast station Driebergen-Zeist
  • Netto onkostenvergoeding (internet) van 30,-€/maand
  • Een douche (een warme 😊)... zodat je met de fiets naar kantoor kunt komen of tijdens de lunch of na kantoortijd een stukje kunt hardlopen!
  • 28 vakantiedagen om je batterij weer op te laden
  • Vrijdagmiddagborrel, bordspellen, darten, tafelvoetbal
  • Een jaarlijkse trip✨ met al je collega's!

Enthousiast geworden? Neem dan vrijblijvend contact op met Elisabetta Orsini of solliciteer direct!


of