Overslaan naar content

Customer Success Manager WFM

Hybride
  • Zeist, Utrecht, Nederland
Consultancy

Functieomschrijving

Bij Intus helpen we onze klanten en hun medewerkers met slimmer plannen. Zo dragen we bij aan het oplossen van één van de belangrijkste maatschappelijke uitdagingen: personeelskrapte.

Onze innovatieve oplossingen brengen flexibiliteit en efficiëntie in het planningsproces en dat is fijn voor iedereen. Onze klanten kunnen hun medewerkers optimaal inzetten, terwijl we tegelijkertijd bijdragen aan meer werkgeluk en een gezonde werk-privé balans. Een win-win voor iedereen!

Voor ons Customer Success team, zijn wij op zoek naar een nieuwe Customer Success Manager!


Wat ga je doen?
Je wordt de inhoudelijk relatiebeheerder van een aantal van onze klanten. We vinden het heel belangrijk dat elke klant het beste uit InPlanning haalt, en daarom heeft elke klant een eigen Customer Succes Manager. Omgekeerd heb jij dus een eigen groep klanten. En dat zijn niet zomaar klanten, ze zijn echt super leuk!
Om jouw klanten verder te kunnen helpen is het belangrijk dat je een generalist bent als het gaat om kennis van het product, InPlanning, en van Workforce management in het algemeen. Met die kennis draag je bij aan een betere (feature)adoptie van InPlanning, en daarmee maximaliseer je alle mogelijkheden die jouw klanten uit InPlanning kunnen halen. Daarnaast beoordeel je wijzigingsverzoeken en beantwoord je klantvragen.

Jij zorgt ervoor dat de klant beschikt over de best aansluitende InPlanning release. Zo heeft elke klant altijd de nieuwste features van InPlanning beschikbaar, wat helpt bij het verkrijgen van de aller beste gebruikerservaring. Onze klanten werken meestal 24x7 en kunnen niet lang zonder een goed functionerend systeem. Samen met je collega’s van het Customer Success team zorg je dat verstoringen snel worden opgelost als die zich zouden voordoen. Uiteraard kan je bij complexere technische verstoringen terugvallen op ons technische team.


Wat je nodig hebt om van deze geweldige baan een succes te maken?
Een dosis enthousiasme waarmee je een goede relatie met je klanten opbouwt én onderhoudt.

  • Verder ben je goed in: Communiceren en verbinden; Door middel van jouw enthousiasme en overtuigingskracht onderhoud jij een goede relatie met de klanten uit je portfolio. Tactisch denken; Dat stelt je in staat om kansen en risico’s bij je klanten te herkennen en hier gepaste actie(s) op uit te zetten.
  • Samenwerken met interne collega’s; Of het nu de collega’s zijn van het Technisch team, het Developmentteam, het Projecten team of de Accountmanagers, je voelt je als een vis in het water als het gaat om het samenwerken met de collega’s om het beste voor jouw klanten te faciliteren.
  • Analytisch inzicht; Door je analytische grondslag kom je snel tot de kern van het probleem en weet je hoofd- en bijzaken te scheiden. Je gestructureerde werkwijze laat het prioriteren van je werkzaamheden er eenvoudig uitzien.

Wie ben jij?

  • 2+ jaar als (WFM) Consultant of in een vergelijkbare functie is een goed begin!
  • Ervaring met HR-software is een pré, ervaring met WFM-software is nog beter
  • Je bent ambitieus en gedreven met een grote passie voor klantenservice
  • Proactief, spraakzaam en positief zijn bijvoeglijke naamwoorden die jou goed beschrijven!
  • Sterk stakeholdermanagement: je legt makkelijk contact en beschikt over een grote emotionele intelligentie
  • Nederlands als moedertaal met een goede beheersing van de Engelse taal


Wil jij onze Intus-cultuur beter leren kennen? Dit is alvast ons DNA in het kort:

Trots --> op ons product, onze klanten, onze collega’s

Goede vibe --> een gezellige sfeer, waar iedere mening telt!

Open cultuur --> jazeker, met korte lijnen en weinig hiërarchie

Collegialiteit --> we helpen elkaar en hebben lol met elkaar. Heb je een last-minute vraag? Je vindt altijd iemand die wil helpen

Ambitieus --> wat we tot nu toe hebben gedaan is geweldig, maar we zijn nog lang niet klaar!


We werken hard, maar hebben ook veel te bieden. Hierbij een greep uit de voordelen van het werken bij Intus:

  • Een zinvolle baan: deel uitmaken van een organisatie die het werkleven van 170.000 mensen leuker en makkelijker maakt
  • Gratis lunch en fruit: we eten allemaal gezamenlijk als je op kantoor bent
  • Verschillende ontwikkelingsmogelijkheden!
  • Je kunt zowel bij de klant, op kantoor als thuis werken
  • Een leuk en gezellig kantoor met klimaatbeheersing gelegen naast station Driebergen-Zeist
  • Een lease auto :)
  • Een goed salaris!
  • Onbelaste onkostenvergoeding (internet) van 30,-€/maand
  • Een goede balans tussen je werk- en privéleven: je kunt ervoor kiezen om 32 of 40 uur per week te werken
  • Een douche (een warme 😊 )... zodat je op de fiets naar kantoor kunt komen of tijdens de lunch of na kantoortijd een stukje kunt hardlopen!
  • 28 vakantiedagen om je batterij weer op te laden
  • €750,- thuiswerkbudget om een gezonde werkomgeving thuis te creëren
  • Een pensioenregeling
  • Regelmatig een vrijdagmiddagborrel, bordspelen, darten, tafelvoetbal, en natuurlijk een jaarlijks teamuitje
  • Een jaarlijkse trip met al je collega's!

    Enthousiast geworden? Neem dan vrijblijvend contact op met Elisabetta Orsini of solliciteer direct!

of