Technisch Support Specialist
Driebergen-Zeist, Utrecht, NederlandConsultancy32-40 uur, Junior, Medior
Functieomschrijving
📢 We zoeken een Technisch Support Specialist bij ons in Driebergen-Zeist! 📢
Ben jij alert op wat klanten nodig hebben en vind je het leuk om ad hoc technische en non-technische oplossingen te bedenken om 150.000 mensen in Nederland prettiger te laten werken?
Lees dan snel verder!
Bij Intus maken we de innovatieve software InPlanning, die wordt gebruikt door meer dan 160 organisaties. We zijn er trots op dat we onze klanten ondersteunen in hun workforce management op verschillende levels zoals planning, releasebegeleiding, capaciteitsplanning, ATW regels, rapporten en nog veel meer!
Voor Team Beheer zoeken we een Technisch Support Specialist die met collega’s in de hele organisatie samenwerkt om onze klanten tevreden te houden. Je werkt direct samen met Martin, Mario, Patrick, Dennis, Jefta, Nathalie, Mervyn, Janet, Duco en Matthijs. Wanneer er vragen zijn over het gebruik van InPlanning, CAO regels of er ergens een bug gefixt moet worden, weet jij de oplossing of de juiste collega voor de oplossing te vinden. Je wordt zowel op functioneel als op technisch vlak een InPlanning-expert, en werkt veel samen met bijvoorbeeld onze consultants en onze ontwikkelaars.
Taken en verantwoordelijkheden:
· Je bent verantwoordelijk voor het oplossen van incidenten en behandelen van gebruikersvragen van onze klanten. Wij werken met Jira voor tickets;
· Je communiceert met onze klanten, geeft ze updates over hun tickets en lost problemen op (al dan niet met behulp van andere teams binnen Intus);
· Je zorgt ervoor dat tickets naar de technische servicedesk worden doorgestuurd wanneer nodig;
· Je ontwikkelt je kennis over InPlanning en hoe klanten de software hebben ingericht;
· Je geeft soms trainingen aan klanten over hoe ze InPlanning moeten gebruiken;
· Je spot trends in de tickets die je behandelt. Kunnen wij iets verbeteren in de software waardoor er minder tickets binnen komen? Dan kaart jij dit aan!
Wie ben jij?
Wat verwachten we van jou? :)
· Je hebt HBO werk- en denkniveau, aangevuld met een diploma of relevante werkervaring in een technische ICT omgeving;
· Je spreekt vloeiend Nederlands, en kunt minstens redelijk goed Engels;
· Je kunt complexe technische problemen oplossen: Je hebt al met verschillende software en tools gewerkt, en bent bekend met SaaS omgevingen;
· Je bent positief ingesteld en werkt resultaatgericht 🎯
· Je kunt goed prioriteiten stellen: Je weet wat er nu moet worden opgelost en wat er kan wachten tot morgen, want jij hebt een zesde zintuig voor wat onze klanten nodig hebben;
· Je bent goed in multitasken;
· Communicatie, verwachtingsmanagement en zorgvuldigheid zijn jouw top 3 vaardigheden;
· Heb je ervaring met workforcemanagement? Vertel ons meer en scoor pluspunten!
We werken hard, maar hebben ook veel te bieden. Hierbij een greep uit de voordelen van het werken bij Intus:
• Een zinvolle baan: deel uitmaken van een organisatie die het werkleven van 150.000 mensen gemakkelijker maakt;
• Gratis lunch en fruit: we eten allemaal gezamenlijk als je op kantoor bent.
• Ontwikkelingsmogelijkheden op lange termijn!
• Je kan zowel op kantoor bij de klant of thuis werken
• Een leuk en gezellig kantoor met klimaatbeheersing gelegen naast station Driebergen-Zeist;
• Een marktconform salaris
• Internetvergoeding: we geven €30,-/maand!
• Een goede balans tussen werk en privéleven: u kunt ervoor kiezen om 32 of 40 uur per week te werken
• Een douche (een warme 😊 )... zodat je met de fiets naar kantoor kunt komen of tijdens de lunch een stukje kunt hardlopen!
• 28 vakantiedagen om je batterij weer op te laden;
• €750,- home-office budget om een gezonde werkomgeving thuis te creëren;
• Pensioenregeling;
• Vrijdagmiddagborrel, bordspelen, darten, tafelvoetbal, jaarlijks teamevent
• Een jaarlijkse reis✨ met de gehele organisatie!
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!