Overslaan naar content

Customer Service Medewerker

Hybride
  • Zeist, Utrecht, Nederland
Consultancy

Functieomschrijving

📢 We zoeken een Customer Service Medewerker om ons team in Driebergen-Zeist te versterken! 📢

Bij Intus helpen we onze klanten en hun medewerkers met slimmer plannen. Zo dragen we bij aan het oplossen van één van de belangrijkste maatschappelijke uitdagingen: personeelskrapte.

Onze innovatieve oplossingen brengen flexibiliteit en efficiëntie in het planningsproces en dat is fijn voor iedereen. Onze klanten kunnen hun medewerkers optimaal inzetten, terwijl we tegelijkertijd bijdragen aan meer werkgeluk en een gezonde werk-privé balans. Een win-win!

Voor ons Customer Success Team zijn wij op zoek naar een nieuwe Customer Service Medewerker!


Wat ga je doen?
Je ontzorgt onze klanten op het gebied van incidenten, upgrades en de beschikbaarheid van InPlanning. Je werkt nauw samen met collega’s uit je eigen team, maar ook uit andere teams, om de klanten zo goed mogelijk te ondersteunen. Naast de werkzaamheden die je voor klanten uitvoert, heb je ook een belangrijke taak in het functioneel beheer van interne systemen. Denk hierbij aan het onderhouden en verder verbeteren van het ticketsysteem en het klantportaal, waar je dan zelf ook mee werkt!


Dit is een belangrijke job, omdat:

  • Je telefonisch het eerste aanspreekpunt bent voor onze klanten;
  • Je verantwoordelijk bent voor het monitoren en opvolgen van incidenten. Wij werken met Atlassian voor tickets;
  • Je ervoor zorgt dat tickets naar de verantwoordelijke collega worden doorgestuurd;
  • Onze klanten meestal 24x7 werken en niet lang zonder een goed functionerend systeem kunnen. Samen met je collega’s van het Customer Success team zorg je dat verstoringen snel worden opgelost als die zich zouden voordoen.
  • Je upgrades van InPlanning coördineert en uitvoert op de omgeving van de klant;
  • Je kansen en risico’s spot in de tickets die je opvolgt. Kunnen wij iets verbeteren in de software waardoor er minder tickets binnen komen? Dan kaart jij dit aan.
  • Je met het uitvoeren van het beheer van de interne systemen zowel de klant als de collega's ondersteunt.


Wie ben jij?

  • Je hebt een diploma of relevante werkervaring in een technische ICT-omgeving;
  • Je spreekt vloeiend Nederlands, en kunt minstens redelijk goed Engels;
  • Je hebt ervaring met de werkwijze van een Klantenservice of Servicedesk

  • Je bent positief ingesteld en werkt resultaatgericht 🎯
  • Je kunt goed prioriteiten stellen: Je weet wat er nu moet worden opgelost en wat er kan wachten tot morgen, want jij hebt een zesde zintuig voor wat onze klanten nodig hebben;
  • Je bent goed in multitasken;
  • Communicatie, klantvriendelijkheid en zorgvuldigheid zijn jouw top 3 vaardigheden;


We werken hard, maar hebben ook veel te bieden. Hierbij een greep uit de voordelen van het werken bij Intus:

  • Een zinvolle baan: deel uitmaken van een organisatie die het werkleven van 170.000 mensen leuker en makkelijker maakt;
  • Gratis lunch en fruit: we eten allemaal gezamenlijk als je op kantoor bent.
  • Ontwikkelingsmogelijkheden op lange termijn!
  • Een leuk en gezellig kantoor met klimaatbeheersing gelegen naast station Driebergen-Zeist;
  • Een marktconform salaris
  • Onbelaste onkostenvergoeding (internet) van €30,-/maand!
  • Een goede balans tussen je werk- en privéleven: je kunt ervoor kiezen om 32 of 40 uur per week te werken
  • Een douche (een warme 😊 )... zodat je op de fiets naar kantoor kunt komen of tijdens de lunch een stukje kunt hardlopen!
  • 28 vakantiedagen om je batterij weer op te laden;
  • €750,- thuiswerkbudget om een ​​gezonde werkomgeving thuis te creëren;
  • Een pensioenregeling;
  • Regelmatig een vrijdagmiddagborrel, bordspelen, darten, tafelvoetbal en natuurlijk een jaarlijks teamuitje
  • Een jaarlijkse trip met al je collega's!


Enthousiast geworden? Neem dan vrijblijvend contact op met Elisabetta Orsini of solliciteer direct!

of