Overslaan naar content

Administratief medewerker

  • Hybride
    • Zeist, Utrecht, Nederland
  • People
  • 32-40 uur

Functieomschrijving

Ben jij een organisatorisch talent en een multitasker? Heb je brede interesse en ben je sterk in administratie? Vind je het leuk om een belangrijke ondersteunende rol te spelen in een dynamische werkomgeving? Dan zoeken wij jou als onze nieuwe Administratief Medewerker! 

Over ons 

Bij Intus maken we impact door slimme planningsoplossingen te bieden, waarmee we een antwoord geven op een van de grootste maatschappelijke uitdagingen van nu: personeelstekorten. 

Onze software zorgt voor flexibiliteit en efficiëntie in het planningsproces. Zo helpen we organisaties om medewerkers optimaal in te zetten, terwijl we bijdragen aan meer werkgeluk en een gezonde werk-privébalans. Het resultaat? Een echte win-win voor zowel bedrijven als hun medewerkers. 

Voor Team Staf zijn wij op zoek naar een administratief medewerker. In Team Staf werken voornamelijk collega's met een ondersteunende functie, zoals facilitaire zaken, financiën, HR, recruitment en (cyber)security. Als administratief medewerker werk je nauw samen met verschillende teamleden binnen dit team. 

Als Administratief Medewerker heb je een belangrijke en veelzijdige rol: 

Je takenpakket bestaat onder andere uit: 

  • HR-administratie, zoals: verwerken van personeelsmutaties, het up-to-date houden van personeelsdossiers en ondersteunen bij onboarding/offboarding en HR-vragen. 

  • Financiële administratie, zoals: assisteren bij bankmutaties, facturen, betalingen en salarisboekingen voor de Duitse entiteit. 

  • Facilitaire ondersteuning, zoals: afhandelen van inkomende telefonische gesprekken, ontvangen van gasten en assisteren bij lunchvoorzieningen, onderhouden van vergaderzalen en evenementenorganisatie. 

Kortom, een functie met volop afwisseling! 

Wie ben jij?

  • Je hebt MBO werk- en denkniveau 

  • Ervaring in een vergelijkbare rol is een pré, maar jouw talent voor administratie en organisatie is het belangrijkst. 

  • Je bent handig met onder andere Microsoft Word en Excel, en je maakt nieuwe software snel eigen 

  • Je werkt gestructureerd, bent nauwkeurig en hebt een scherp oog voor detail 

  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden in het Nederlands en kunt je goed redden in het Engels 

  • Je werkt graag op kantoor, waar je gemakkelijk met collega’s samenwerkt en bijdraagt aan een efficiënte en goed georganiseerde werkomgeving 

Wat bieden wij jou? 

  • Salaris en extra’s:  naast een goed salaris krijg je een pensioen en een jaarlijkse  winstuitkering.  

  • Reiskosten 23 cent per km onbelast, of een NS businesscard!  

  • Thuiswerkbudget: € 750,- (obv fulltime) om je thuiswerkplek optimaal in te richten.  

  • Opleidingsmogelijkheden: wij investeren in jouw ontwikkeling met opleidingen en trainingen.  

  • Gratis lunch en fruit: we eten allemaal gezamenlijk als je op kantoor bent  

  • Een leuk en gezellig kantoor gelegen naast station Driebergen-Zeist  

  • Netto onkostenvergoeding (internet) van € 30,- per maand  

  • Een douche (een warme 😊)... zodat je met de fiets naar kantoor kan komen of tijdens de lunch of na kantoortijd een stukje kan hardlopen!  

  • 28 vakantiedagen om je batterij weer op te laden  

  • Vrijdagmiddagborrel, bordspellen, darten, tafelvoetbal  

  • En last but not least: een jaarlijkse trip✨ met al je collega's! 

 

of