Skip to content

Account Manager

Zeist, Utrecht, NederlandSales & Marketing32-40 uur, Medior

Functieomschrijving

Bij Intus Workforce Solutions leveren we de innovatieve software InPlanning welke door meer dan 170 organisaties wordt gebruikt. We zijn er trots op dat we onze klanten ondersteunen bij het organiseren van hun personeelsbeheer op veel verschillende niveaus, zoals ziekte-/verzuimregistratie, nachtdiensten… en meer! Met onze SaaS-oplossing helpen we dagelijks meer dan 150.000 medewerkers met hun werkrooster.

… En als Accountmanager kan jij daar een grote bijdrage aan leveren!

Maar laten we bij het begin beginnen!

Wat is het doel van de rol?

Onze klanten blij maken natuurlijk!

Je start met een portfolio van 30-35 klanten die actief zijn in verschillende sectoren binnen de gezondheidszorg.

Waarom deze rol uniek is?

Je helpt onze klanten in de gezondheidszorg om een betere personeelsplanning te realiseren, daarmee is je werk maatschappelijk relevant en draag je bij aan toegankelijke zorg voor iedereen. Bovendien werk je bij een bedrijf wat een moderne SaaS oplossing ontwikkelt, continu innoveert en voorop loopt in de ontwikkeling.

Wie ben jij?

Wat zijn mijn taken?

Als we de rol in drie woorden moeten omschrijven, dan kan het op deze manier: Communicatie, verbinding en onderhandeling.


- Je staat in contact met het hele (interne) bedrijf om ervoor te zorgen dat onze producten en diensten optimaal zijn afgestemd op de behoeften van onze klanten: informeer, betrek en inspireer je collega's!

- Je onderhoudt goede langdurige relaties met je klanten. Je hebt goed en regelmatig contact op het juiste DMU niveau en je weet wat de klant echt belangrijk vindt.

- Up en cross selling: We ontwikkelen regelmatig nieuwe functionaliteit die ook voor bestaande klanten relevant zijn. Jij zorgt ervoor dat klanten dat ook willen en gaan inzetten zodat we maximale positieve impact maken!

Plan: je hebt een plan samen met elke klant, maar je kunt dit gaandeweg wijzigen. Jouw organisatie en flexibiliteit stellen je in staat om voor elke klant een geheel andere aanpak op maat te maken.

Onderzoek op de markt: je bent nieuwsgierig naar wat onze concurrenten doen, verdiept je in wat wij kunnen doen ​​om onze klanten blij te maken en draagt nieuwe ideeën aan om onze dienstverlening te verbeteren. Ook weet je wat er speelt bij onze klanten zodat we nauw aangesloten blijven bij de behoefte en ontwikkelingen in de zorgmarkt en overstijgend over al onze klanten.
Facturatie:
niet de leukste maar natuurlijk onderdeel van de job! 😉


Vereisten

Idealiter beschik je over de onderstaande kwalificaties, maar mis je een paar vinkjes en ben je gedreven om deze rol tot een succes te maken? Reageer dan zeker en laten we een afspraak plannen!

- 3+ jaar ervaring als Account Manager of vergelijkbare functie, waarin je laat zien dat je makkelijk op DMU niveau opereert

- Ervaring met sales in een B2B omgeving en SaaS oplossingen

- Sterk gewenst: Relevante ervaring en netwerk in de zorg. Dit kan in iedere sector zijn (VVT, GHZ, GGz, Ziekenhuizen, Ambulancedienst, noem maar op)

- Communicatie, communicatie, communicatie: is dit niet het belangrijkste werk van jouw werk? Je bent in staat relaties te onderhouden en zonder problemen nieuwe aan te gaan. Je verkrijgt eenvoudig toegang tot en goed contact met stakeholders in de DMU. Je bent in staat om je manier van communiceren met verschillende stakeholders op maat te maken. Uiteraard is presenteren en spreken in het openbaar is geen probleem voor jou!

- Proactief, creatief, positief: dit zijn belangrijke eigenschappen om sterke relaties op te bouwen en over een goed probleemoplossend vermogen te beschikken!

- Time management skills: je bent in staat om prioriteiten te stellen en te wisselen van taken als prioriteiten veranderen. Je bent flexibel zijn en je vindt het niet erg om prioriteiten te veranderen om altijd de belangrijkste dingen voor elkaar te krijgen.


We werken hard, maar hebben ook veel te bieden. Hierbij een greep uit de voordelen van het werken bij Intus:

Een zinvolle baan: deel uitmaken van een organisatie die het werkleven van 150.000 mensen gemakkelijker maakt;

Gratis lunch en fruit: we eten allemaal gezamenlijk als je op kantoor bent.

• Ontwikkelingsmogelijkheden op lange termijn!

• Je kan zowel op kantoor bij de klant of thuis werken

• Een leuk en gezellig kantoor met klimaatbeheersing gelegen naast station Driebergen-Zeist;

• Ja, je hebt een leaseauto voor deze baan: je gaat vaak naar je klanten toe!

• Een marktconform salaris

Internetvergoeding: we geven 30€/maand!

• Een goede balans tussen werk en privéleven: u kunt ervoor kiezen om 32 of 40 uur per week te werken

Een douche (een warme 😊 )... zodat je met de fiets naar kantoor kunt komen of tijdens de lunch een stukje kunt hardlopen!

28 vakantiedagen om je batterij weer op te laden;

€750 home-office budget om een ​​gezonde werkomgeving thuis te creëren;

• Pensioenregeling;

• Vrijdagmiddagborrel, bordspelen, darten, tafelvoetbal, jaarlijks teamevent

• Een jaarlijkse reis met de gehele organisatie!

of